söndag 1 juli 2012

Ankomst Skövde

22:27
" Förlåt att jag skriver sent. Åkte in i ett riktigt oväder och blev sen. Sen blev jag lotsad av Ulf (han hjälper t med Sverigetempot). Checka in och prata en stund. Men dagen har trots 2 väldiga skyfall varit bra. Har haft lite mer fart idag. Min sadel väska, eller fästet gick sönder så den fick åka med min syster hem. Skönt att slippa den. Ja cyklingen har gått bra, fått mat och fika och lite prat. Milen tickar på 166 gjorda. Smart syns Smygehuk. Kanske skriver lite mer sen men nu måste jag duscha. Kram och god natt"

1 kommentar:

  1. Godmorgon Skövde och Marie!
    Det är näst sista etappen. Smaka på det Marie och här i Göteborg lyser morgonsolen gott.
    Hoppas att det blir en torrskodd dag, sköna mil och varmt välkommen till Halland. Skåne är nära!
    Allez allez

    SvaraRadera